Essence haul and review

Ιουνίου 25, 2014 § Σχολιάστε

Image

Λοιπόν, έχω καταλήξει! Η Essence είναι η ψυχοθεραπεία μου. Όποτε είμαι στις μαύρες μου και θέλω να νιώσω καλύτερα χωρίς να ξοδέψω μία περιουσία κάνω μία βόλτα από το stand της Essence. Γεμίζω το καλαθάκι μου και ξεδίνω. Αυτή τη φορά επέλεξα κάποια από τα πio κλασικά κομμάτια και αφού τα δοκίμασα για κάποιους μήνες είπα να σας τα δείξω και να μοιραστώ τη γνώμη μου μαζί σας.

Essence all about matt! fixing loose powder

ImageΗ πασίγνωστη πλέον πούδρα σε loose μορφή. Είναι πραγματικά πολύ αποτελεσματική στο να κάνει την επιδερμίδα απολύτως ματ. Με λίγη ποσότητα εξαφανίζεται η γυαλάδα από οποιοδήποτε σημείου του προσώπου μου και η διάρκεια της είναι σίγουρα για ώρες. Σίγουρα δε ζητάμε και πολλά παραπάνω από ένα τέτοιο προϊόν αλλά για μένα όμως υπάρχει ένα πολύ μεγάλο αρνητικό σημείο. Σιχαίνομαι τα loose προϊόντα!!! Όσο προσεχτική και να είμαι σίγουρα όταν θα χρησιμοποιήσω την πούδρα θα σηκώσω ένα συννεφάκι σκόνης το οποίο θα αφήσει πίσω του χιονισμένο τοπίο. Γκρρρρ…. Θα μου πέιτε τώρα: “Καλά γιατί την αγόρασες;”. Η απάντηση είναι: “Έλα ντε!”. Μάλλον αυτό είναι το πρόβλημα των επιπόλαιων και βιαστικών αγορών.

Εσείς τι πιστεύετε;

Essence quatro eyeshadow in Over the Taupe

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αυτές οι σκιές είναι ότι πρέπει για κάθε μέρα. Τις χρησιμοποιώ πολύ συχνά. Τα χρώματα αποδίδουν αρκετά καλά χωρίς να χρειάζεται πολύ ποσότητα.. Ειδικά το χρωματάκι πάνω δεξιά είναι ότι πρέπει για την κόγχη, ενώ με το κάτω δεξιά αγαπώ να σχηματίζω τη γωνία του ματιού μου. Γενικά μου αρέσουν πολύ αυτές οι τετραπλές παλετίτσες της essence. Έχω άλλες 2 και σίγουρα σας τις προτείνω.

Εσείς τι πιστεύετε;

Essence soft touch mousse make-up

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Πραγματικά δεν ξέρω τι συνέβη με ανάμεσα σε μένα και σε αυτό το προϊόν. Μάλλον έρωτας! Αρχικά ανοίγω το βαζάκι για να δω την υφή του και παθαίνω το πρώτο σοκ! Είναι απίστευτα μαλακό και “τρυφερό” σα μαλακό σφουγγαράκι. Ήταν το πρώτο μου προϊόν σε mousse μορφή και η πρώτη μου επαφή ήταν πολύ ευχάριστη! Έπειτα το βάζω στο δέρμα μου και τσουπ(!), ήρθε και το δεύτερο σοκ. Το χρώμα του (matt sand 01) είναι ακριβώς (πιο ακρβώς δε γίνεται) το χρώμα μου! Απλώνεται πανεύκολα, είτε με τα δάχτυλα είτε με ένα stippling brush, καλύπτει τις κοκκινίλες και τα ελεφριά σημαδάκια και αφηνει το δέρμα πολύ απαλό σχεδόν ματ. Εντάξει. Τι άλλο να ζητήσω από ένα make-up γύρω στα 4 ευρώ! Σ’ αγαπώ soft touch mousse!

Εσείς τι πιστεύετε;

Essence lipstick – all about cupcake

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Και επιτέλους, μετά από τόσο καιρό βρήκα στο stand το πολυπόθητο κραγιόν all about cupcake. Ήταν μονίμως σε έλλειψη και μόλις βρήκα το stand φρεσκογεμισμένο δεν έχασα την ευκαιρία να το αρπάξω. Μμμμμμμ… μάλιστα. Αλήθεια. Προς τι όλος αυτός ο ντόρος; Πέρα από την καταπληκτική μυρωδιά της τσιχλόφουσκας που έχει, στα χείλη είναι άφαντο. Όση ώρα και να επιμένω δεν φαίνεται τίποτα παρά μόνο μία μικρή γυαλάδα που δεν κρατάει και καθόλυ. Πραγματικά απογοητεύτηκα. Ίσως είναι καλό για μικρά κορίτσια που θέλουν κάτι λίγο παραπάνω από ενυδατικό χειλιών αλλά για τίποτα παραπάνω. Κρίμα γιατί είχα πολύ υψηλές προσδοκίες.

Εσείς τι πιστεύετε;

Get big lashes (αδιάβροχη) – Super fine eyeliner pen

   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Για το τέλος άφησα τη μάσκαρα και το eyeliner. Και αυτό γιατί είναι τα προϊόντα στα οποία είμαι πολύ αδέξια στην τοποθέτηση και τα συγκεκριμένα δε με βοήθησαν καθόλου σε αυτό.

Η αδιάβροχη αυτή μάσκαρα είναι αρκετά καλή στο να βελτιώνει την πυκνότητα των βλεφαρίδων μας και να δίνει και λιγάκι μήκος, αλλά έχει ένα τεράστιο για μένα βουρτσάκι και κάθε φορά που την τοποθετώ λερώνομαι. Επίσης καθιστά (για μένα τουλάχιστον που είμαι και αδέξια) αδύνατη την εφαρμογή της στις κάτω βλεφαρίδες. Δε λέω ότι είναι κακό προϊόν. Απλά δεν είναι αυτό που βολεύει εμένα.

Εσείς τι πιστεύετε;

Το eyleiner αυτό ήταν πολύ καλό την αρχή που το άνοιξα. Έχει πολύ λεπτή μυτούλα, ελαστική όσο πρέπει και ενδύκνειται για λεπτή γραμμή eyliner αν έχετε σταθρό χέρι (κλαψ). Όμως μετά από λίγες χρήσεις στεγνώνει το βουρτσάκι, δεν αφήνει αρκετό χρώμα και η μυτούλα εξασθενεί. Ίσως όμως να μην πρέπει να παραπανιέμαι γιατί η τιμή του δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 3 ευρώ.

Εσείς τι πιστεύετε;

 Σας ευχαριστώ που μείνατε μαζί μου. Αφήστε τη γνώμη σας και τα σχόλιά σας.

Bye!

Πες μας τη γνώμη σου

What’s this?

You are currently reading Essence haul and review at B e a u t e l y n.

meta

