Αγορές από το cherryculture !

Ιουλίου 26, 2014 § 5 Σχόλια

Σας περιμένω στο νέο WebSite μου BeautyBook.gr

Marsala-beautybook-social-image

!

IMG_20140726_122902Γεια σας πάλι! Τι κάνετε; Εγώ περιμένω πως και πως να φύγω για τις διακοπές μου αλλά αργούν. Οπότε προς το παρόν ζεσταίνομαι και ανυπομονώ. Πρόσφατα παρέλαβα μία παραγγελία από το αμερικάνικο ηλεκτρονικό κατάστημα καλλυντικών www.cherryculture.com . Εγώ για αγορές αμερικάνικων καλλυντικών που δε μπορώ να τα βρω στην Ελλάδα προτιμώ το www.beautyjoint.com λόγω μεγαλύτερης ποικιλίας και αρκετά χαμηλότερων μεταφορικών. Αλλά πριν κάποιες μέρες το cherryculture έβαλε πολύ καλές εκπτώσεις σε πολλά προϊόντα και όταν είδα τα πολυαγαπημένα μου προϊόντα MILANI με έκπτωση 50% κάμφθηκαν όλες οι αντιστάσεις μου. Τα προϊόντα έκαναν δύο εβδομάδες να έρθουν και ήρθαν άριστα συσκευασμένα σε δίχτυ και χαρτί σα ρολό κρέατος! Πάμε να δούμε τι πήρα.

MILANI Baked Blushes Dolce Pink & Corallina

IMG_20140726_123542IMG_20140726_123633IMG_20140726_123744 IMG_20140726_123938 Αριστερά Dolce Pin, δεξιά Corallina.

Τι να πω για τα ρουζ της MILANI; Είχα ήδη ένα στη συλλογή μου, το rose d’oro, αλλά τα νέα μου αποκτήματα μου αρέσουν ακόμα περισσότερο. Η συσκευασία είναι λίγο παχουλή αλλά εγώ τη βρίσκω πολύ κομψή. Είναι χρυσή και σηκώνοντας το ρουζ έχει από κάτω καθρεφτάκι και πινελάκι. Έχει 3,5 γραμμάρια προϊόντος. Όσο για τα χρώματα είναι φανταστικά! Το Dolce Pink είναι ένα απαλό ροζ με χρυσό shimmer. Είναι τέλειο για το καλοκαίρι. Δίνει φανταστική λάμψη. Το Corallina είναι ένα τέλειο κοραλί με ασημένιο shimmer. Έχει τέλεια απόδοση και δε μπορώ να σταματήσω να το χρησιμοποιώ. Ζωντανεύει το πρόσωπο! Σε όσες δεν αρέσει η λάμψη στα ρουζ δεν αποτελούν καλή επιλογή αλλά εγώ τώρα το καλοκαίρι τα θεωρώ τέλεια επιλογή για να αποφεύγουμε και το highlighter. Τα αγαπώ!

MILANI Baked Bronzer (Golden)

IMG_20140726_123654 IMG_20140726_123954

Το bronzer έχει ακριβώς την ίδια συσκευασία με τα ρουζ αλλά σε μεγαλύτερο μέγεθος. Έχει 7 γραμμάρια προϊόντος. Έχει πάρα πολύ έντονη απόδοση και χρειάζεται απλά να ακουμπήσετε το πινέλο σας πάνω του πριν το εφαρμόσετε και επιπλέον να το τινάξετε. Όσο για το χρώμα είναι ένα καφέ σε ζεστούς τόνους με χρυσό shimmer.

MILANI Illuminating Face Powder (Amber Nectar)

  IMG_20140726_160703 IMG_20140726_160724

Αυτή η πούδρα λάμψης είναι πανέμορφη εμφανισιακά! Η συσκευασία της είναι για να τη στολίσεις και να τη χαζεύεις. Το προϊόν όμως δεν είναι τόσο ικανοποιητικό. Το χρώμα που αφήνει στο δέρμα είναι ένα ανοιχτό πορτοκαλο-καφέ. Στη φωτογραφία είναι με τρία περάσματα αλλιώς σχεδόν δε φαίνεται. Εγώ μπορώ να το χρησιμοποιήσω μόνο για ρουζ.

MILANI Color Statement Lipstick (Nude Creme, Hot Pink Rage)

IMG_20140726_122934 IMG_20140726_123043 IMG_20140726_123319 Αριστερά Nude Creme, δεξιά Hot Pink Rage

Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ κάποιο από αυτά τα πολυσυζητημένα κραγιόν. Όμως με την τιμή τους στα 3 δολάρια δεν υπήρχε περίπτωση να τα παραβλέψω. Η συσκευασία τους είναι πολύ κομψή. Είναι και αυτή χρυσή, γυαλιστερή και στο κάτω μέρος της δείχνει το χρώμα του περιεχομένου. Φαίνεται πολύ πιο ακριβή από ότι είναι. Τι κραγιόν μυρίζει πολύ έντονα αλλά πολύ ωραία. Πεπόνι!!! Από τις αγαπημένες μου μυρωδιές οπότε έπεσε διάνα! Όσο για τα χρώματα που επέλεξα είναι το Nude Crème που είναι αυτό που λένε my lips but better. Έχει πολύ ωραίο φυσικό χρώμα. Το Hot Pink Rage είναι ένα ματ φραουλο-φούξια. Κρατάνε πολύ ώρα αλλά δε μου αρέσει πολύ ο τρόπος που φεύγουν απ’ τα χείλη μου.

Jordana Matte Lipstick Rose Lust , Blazing Mango

IMG_20140726_123400 IMG_20140726_123502 IMG_20140726_123245Αριστερά Blazing Mango, δεξιά Rose Lust

Πήρα και άλλα δύο κραγιονάκια της Jordana. Είναι που είναι φθηνά από μόνα τους τα είχαν και σε έκπτωση (γύρω στα 80 λεπτά). Οπότε πήρα 2 από τις πιο καινούριες αποχρώσεις οι οποίες μου αρέσουν τελικά πάρα πολύ. Το Rose Lust είναι ένα έντονο φούξια και το Blazing Mango είναι ένα ροδακινο-πορτοκαλί.  Τα κραγιόν αυτά είναι ματ. Αρκετά ξηρά στα χείλη και λίγο δύσκολο να τα φορέσεις αν έχεις πολλές γραμμούλες στα χείλη. Επίσης η συσκευασία τους είναι και δείχνει φθηνή. Αλλά έχουν πάρα πολύ καλή απόδοση χρώματος και πολύ καλή διάρκεια. Οπότε για την τιμή τους δε μπορείς να ζητήσεις και κάτι παραπάνω. Έχω αρκετά από αυτά οπότε αν θέλετε πείτε μου να σας κάνω ένα πλήρες review.

Cherry Culture Lip Balm Chocolate

IMG_20140726_123417

Με κάθε αγορά πάνω από 20 ευρώ το cherryculture σου δίνει δώρο ένα Lip Balm σε όποιο άρωμα διαλέξεις. Εγώ διάλεξα τη σοκολάτα. Με εξέπληξε πολύ ευχάριστα. Μυρίζει πολύ ωραία αλλά πιο πολύ μου αρέσει η ενυδάτωσή του. Νιώθεις τα χείλη σου πολύ απαλά και η ενυδάτωση διαρκεί αρκετά. Είναι πολύ καλό προϊόν και θα ήθελα να αποκτήσω και άλλες μυρωδιές.

Η παραγγελία μου κόστισε 25 δολάρια (περίπου 19 ευρώ) και τα μεταφορικά ήταν 19,5 δολάρια (περίπου 14,5 ευρώ). Πολλά τα μεταφορικά λέμε! Αλλά νομίζω ότι λόγω της πολύ χαμηλής τιμής των προϊόντων άξιζε τον κόπο. Μου έδωσαν 25 bonus points (1 point/ ευρώ) τα οποία μπορώ να τα εξαργυρώσω με αγορές όταν συγκεντρώσω 250 points και πάνω. Πλήρωσα με Paypal (δυστυχώς για τα sites του εξωτερικού δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής). Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τα προϊόντα.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Πως σας φάνηκαν;

Ευχαριστώ που μείνατε μαζί μου.

Φιλάκια πολλά. Να περνάτε τέλεια.

§ 5 Responses to Αγορές από το cherryculture !

Πες μας τη γνώμη σου

What’s this?

You are currently reading Αγορές από το cherryculture ! at B e a u t e l y n.

meta

