Inglot haul (freedom system σκιές + swatches)

Αύγουστος 3, 2014 § Σχολιάστε

20140803_101104

Γεια σας. Τι κάνετε. Εγώ πάντως έπαθα ζημιά. Είναι σίγουρο. Από τότε που ήρθε η φίλη μου από το ταξίδι της και μου έφερε τη σακουλίτσα με τα inglot προϊόντα που της είχα παραγγείλει γελάνε και τα αυτιά μου. Κυκλοφορώ μέσα στο σπίτι και τα κουβαλάω μαζί μου, τα αγκαλιάζω, τα χαϊδεύω, τα κοιτάω από όλες τις δυνατές γωνίες και με όλους τους δυνατούς φωτισμούς. Οι γύρω μου έχουν αρχίσει να ανησυχούν και μάλλον έχουν και δίκιο.

Ας αρχίσω όμως με τα παράπονα. Γιατί κύριοι της Inglot δεν έχετε ένα κατάστημα σε ολόκληρη Κρήτη; Εμείς δηλαδή δεν έχουμε ψυχή; Έστω ένα online shop βρε αδελφέ! Τέλος πάντων. Γυρίζει που λέτε προχθές η φίλη μου (Σπυριδούλα σ’ αγαπώ!) από το ταξίδι της και μου έφερε τα προϊόντα που της είχα πει. Γιατί να μην της είχα πει και άλλα; Ε; Γιατί;;;;; Πάμε να τα δούμε μαζί.

20140803_101614 20140803_101634 20140803_101653

Αρχικά πήρα δύο τετραπλές παλέτες για τετράγωνες σκιές(υπάρχουν και κυκλικές σκιές με λιγότερη ποσότητα). Ήθελα κι εγώ να φτιάξω τη δική μου παλέτα με τα χρώματα της επιλογής μου. Ζήλευα. Πώς να το κάνουμε. Η παλέτες είναι πολύ ωραίες και η ποιότητά τους είναι εξαιρετική. Είναι βαριές και έχουν πολύ ισχυρούς μαγνήτες. Από πάνω έχουν ένα ματ διάφανο υλικό που σου επιτρέπει να βλέπεις μέσα τις σκιές. Έλκονται η μία από την άλλη και έτσι φυλάσσονται πολύ όμορφα και εύκολα. Πολλές κοπέλες έχουν πρόβλημα στο άνοιγμα της παλέτας γιατί οι σκληρές γωνίες του σκεπάσματος γρατζουνάνε τις σκιές αλλά εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα μάλλον επειδή είναι μικρές οι παλετίτσες.

20140803_101812

Επίσης μπορώ να αφαιρώ τις σκιές από τις παλέτες γυρίζοντας το καπάκι ανάποδα και βάζοντας ένα μαγνητάκι στη γωνία της σκιάς. Δε δουλεύει πάντα με την πρώτη αλλά δε μου παίρνει και πολύ ώρα.

Ας δούμε τα χρώματα που διάλεξα.

IMG_20140803_111125_1IMG_20140803_111246Από αριστερά προς τα δεξιά:

Matte 332 – Ένα πολύ ωραίο ματ μπλε (ίσως έχει και λίγο μοβ).

Pearl 450 – Ένα υπέροχο βυσσινί με λάμψεις.

Matte 382 – Ένα ματ φούξια χρώμα

Rainbow 118 – Τρεις ματ αποχρώσεις του ροζ (η πιο ανοιχτή γράφει λιγότερο καλά από τις άλλες).

IMG_20140803_111022_1IMG_20140803_111148Από αριστερά προς τα δεξιά:

Matte 373 – Ένα κατάλευκο ματ χρώμα.

AMC shine 25 – Το πιο τέλειο καθαρό χρυσό χρώμα που έχω δει σε σκιά.

Pearl 407 – Ένα (φανταστικό) χρυσο – ροδακινί χρώμα με τέλειους ιριδισμούς που φαίνεται διαφορετικό ανάλογα τη γωνία που θα το δεις.

 

AMC 51 – Ένα πορτοκαλί με έντονο shimmer.

Οι ματ σκιές έχουν 2,3 γραμμάρια προϊόντος, η χρυσή 3,2 και οι υπόλοιπες 2,7. Καταλαβαίνετε ότι θα μείνουν μαζί μου για πάντα! Η απόδοσή τους είναι υπέροχη και η υφή τους φανταστική. Θρυμματίζονται βέβαια, πράγμα που δεν το περίμενα, αλλά μπορώ να το ξεπεράσω με την αόδοση που έχουν. Η μόνη που δε με άφησε πολύ ικανοποιημένη είναι η rainbow 118. Δε γράφει τόσο καλά όσο οι άλλες και κυρίως το πιο ανοιχτό χρώμα. Αλλά και πάλι σίγουρα θα τη λιώσω το καλοκαίρι.

IMG_20140803_110940_1IMG_20140803_111010_1

Τέλος, έχοντας ακούσει διθυραμβικές κριτικές για τα gel eyeliner της inglot πήρα ένα για να το δοκιμάσω. Πήρα τη γκρι απόχρωση, νούμερο 78. Είναι σε βαζάκι με 5,5 γραμμάρια προϊόντος. Εγώ χρησιμοποιώ τα cream eyeliners της elf (http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/eyeliner/cream-eyeliner/invt/81150) και είμαι πολύ ικανοποιημένη για την τιμή τους. Αλλά αυτό της inglot είναι ακόμα καλύτερο. Απλώνεται εύκολα (εγώ χρησιμοποιώ το silicone liner brush από real techniques ), γράφει απίστευτα έντονα, στεγνώνει εύκολα, μένει στη θέση του όση ώρα το αφήσεις και κυρίως δε μουτζουρώνει.

Γενικά έμεινα υπέρ-ευχαριστημένη με τα προϊόντα και ανυπομονώ να μου δοθεί η ευκαιρία να αποκτήσω και πολλά πολλά πολλά άλλα.

 

Εσάς ποια είναι τα αγαπημένα σας προϊόντα από την Inglot; Τι μου προτείνετε να αναζητήσω την επόμενη φορά;

 

Σας ευχαριστώ που μείνατε μέχρι το τέλος.

Φιλάκια πολλά.

 

 

Tagged: , ,

Πες μας τη γνώμη σου

What’s this?

You are currently reading Inglot haul (freedom system σκιές + swatches) at B e a u t e l y n.

meta

