Αγορές από το time4beauty!

Αύγουστος 10, 2014 § 2 Σχόλια

 IMG_20140809_095257_1

Γεια σας και πάλι!

Πριν δύο μέρες παρέλαβα την παραγγελία μου από το time4beauty και είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Το time4beauty είναι ένα κατάστημα οικονομικών καλλυντικών, προϊόντων περιποίησης, αξεσουάρ και αρωμάτων τύπου, που πρόσφατα απέκτησε και ηλεκτρονικό κατάστημα που συνεχώς εμπλουτίζεται με νέα προϊόντα. Δείτε το εδώ www.time4beauty.gr. Έχει συγκεντρωμένες πολύ γνωστές και άξιες λόγου μάρκες που δεν είναι πάντα εύκολο να βρούμε, ειδικά εμείς που δε ζούμε στην Αθήνα π.χ. Golden rose, Sixteen, Dido, Glamorous και άλλες. Εκτός από αυτό όμως έχει μία τεράστια ποικιλία από αρώματα τύπου σε πολύ οικονομικές τιμές.

Δίνει τη δυνατότητα πληρωμής με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό αλλά και με αντικαταβολή (με χρέωση 2.5 ευρώ). Τα μεταφορικά είναι 2,5 με 2,8 ευρώ αλλά για αγορές 20-40 ευρώ μειώνονται στο μισό ενώ από 40 ευρώ και πάνω είναι δωρεάν.

 Εγώ είχα μία πραγματικά πολύ θετική εμπειρία από την αγορά μου ξεκινώντας από το γεγονός ότι με πήραν τηλέφωνο καθώς περίμενα την παραγγελία μου και μου είπαν ότι επειδή έβαλαν έκπτωση 10% θα μειωθεί κι εμένα το ποσό που θα πληρώσω (παρόλο που είχα παραγγείλει πριν μπει η έκπτωση). Επίσης παρά το γεγονός ότι μετά την έκπτωση το ποσό έπεφτε κάτω από 40 ευρώ δεν επιβαρύνθηκα έξοδα αποστολής. Πολύ επαγγελματικό εκ μέρους τους.

Εγώ επέλεξα να παραγγείλω μόνο 2 μάσκαρες(?) από καλλυντικά και πολλά πολλά πολλά αρωματάκια. Ξέχασαν να μου βάλουν ένα από αυτά αλλά λόγω της άψογης συμπεριφοράς τους δε με πείραξε καθόλου. Μου ήρθαν τέλεια συσκευασμένα και κάποιες μουτζούρες στα καρτελάκια ήταν σίγουρα από όταν τα γέμιζαν και όχι επειδή άδειασαν κατά τη μεταφορά.

Οπότε μου ήρθαν 4 αρώματα στα 30 ml(τα βάζουν σε μεγαλύτερο μπουκαλάκι). Tα 30ml κοστίζουν 2,80 οι μυρωδιές όπως βανίλια, φράουλα κτλ. και 3,5 τα αρώματα τύπου. Πήρα το manifesto, το nina apple, τη φράουλα και το καρπούζι πεπόνι.

 IMG_20140809_095406_1

Και ένα σωρό από αρώματα των 10ml που κοστίζουν 1 ευρώ οι μυρωδιές όπως βανίλια, φράουλα, σανδαλόξυλο κτλ και 1,2 ευρώ τα αρώματα τύπου. Εγώ διάλεξα: Σανδαλόξυλο, σοκολάτα, βανίλια, καραμέλα, το angel, το cool water, το touch of pink, το daisy και το dot του Μarc Jacobs, το London, το Deep Red, το premiere jour, το flash, το coco mademoiselle, το Guilty και το Manifesto.

IMG_20140809_095539_1

 Με όποιο από αυτά γίνουμε πολύ φίλοι θα το αγοράσω σίγουρα στα 100ml στην επόμενη παραγγελία μου. Όσο για τις πολύ γλυκές μυρωδιές θα της χαρεί μία φίλη μου γιατί δεν τις αγαπώ πολύ. Θα σας κρατήσω ενήμερους! Αν θέλετε λεπτομέρειες για κάποιο από τα αρώματα πείτε μου στα σχόλια.

Τέλος πήρα τη μαύρη μάσκαρα των Beauty Line Cosmetics – Ultra Volume και τη City Style Mascara mega volume & Length της Golden Rose. Θα τις χρησιμοποιήσω και θα σας πω.

IMG_20140809_095338_1

Α! Μην ξεχάσω! Σε παρακαλώ time4beauty! Άνοιξε κατάστημα στην Κρήτη! Pleaseeeeeeeeeee!

 Πως σας φάνηκε η παραγγελία μου;

Έχετε κάποιο από αυτά τα αρωματάκια;

Ποιο είναι τα αγαπημένο σας;

Ποιο άλλο θα μου προτείνατε;

 Γραφτείτε στο blog και πατήστε like στη σελίδα στο facebook στα αριστερά για ναενημερώνεστε άμεσα για τα νέα posts!

Φιλιά!!!

§ 2 Responses to Αγορές από το time4beauty!

  • Ο/Η billiekybour λέει:

    Είμαι μεγάλη fan του London! αν είναι ίδιο με το αυθεντικό (ή έστω αν μοιάζει και λίγο…) πες μου! Ψάχνω να βρω μια πιο φθηνή επιλογή…..(για να μπορώ να λούζομαι κάθε φορά που βάζω!)
    Μου αρέσει που ψωνίζεις για μας…και αμς ενημερώνεις αν είναι καλά ή όχι τα online καταστήματα! ….keep shopping!! 😉

    Μου αρέσει!

Πες μας τη γνώμη σου

What’s this?

You are currently reading Αγορές από το time4beauty! at B e a u t e l y n.

meta

