I’ m BEWITCHED ! ! ! (KORRES BEAUTY IN A BAG BEWITCHING review)

Σεπτεμβρίου 10, 2014 § 2 Σχόλια

Σας περιμένω στο νέο WebSite μου BeautyBook.gr

Marsala-beautybook-social-image

!

IMG_20140910_1847181111Γεια σας, γεια σας, γεια σας!

Μιας και τα οικονομικά μου πάνε από το κακό στο χειρότερο είχα αποφασίσει ότι τέρμα τα ψώνια. «Φτάνει πια!», είπα στον εαυτό μου. Δε χρειάζεσαι κάτι τώρα. Τα συρτάρια σου ασφυκτιούν και σε λίγο θα απεργήσουν διεκδικώντας ένα εκατοστό ελευθερίας. Όμως μια μέρα μετά από αυτή τη συμφωνία με τον εαυτό μου βγαίνουν καινούρια σετ του KORRES που είναι καλύτερα από ποτέ! Γιατί; Γιατί; Γιατίίίίίίίίί΄;;;;;;;;;; Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν υπέκυψα και σήμερα πήρα στα χέρια μου το ένα από το τρία σετάκια. Το set KORRES BEAUTY IN A BAG bewitching.

IMG_20140910_184908_1To set έρχεται σε ένα διάφανο νεσεσέρ με μαύρο φερμουάρ σε αρκετά πρακτικό μέγεθος. Μέσα έχει ένα φυλλάδιο με συμβουλές μακιγιάζ και λεπτομερή περιγραφή των προϊόντων. Τι προϊόντα είναι αυτά; Τα καλύτερα! Πάμε να τα δούμε.

BLACK VOLCANIC MINERALS MASCARA 01 BLACK

IMG_20140910_184924_1IMG_20140910_185025_1Η φανταστική μαύρη μάσκαρα του korres της σειράς volcanic minerals που κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά στις βλεφαρίδες δίνοντας και όγκο και αρκετό μήκος. Η τιμή της στα φαρμακεία είναι στα 19 ευρώ και σε ηλεκτρονικά φαρμακεία τη βρίσκετε γύρω στα 14 ευρώ.

PROFESSIONAL KOHL EYELINER 01 BLACK

IMG_20140910_185105Το πιο έντονο μαύρο μολύβι που έχω. Γράφει πολύ έντονα, είναι αρκετά μαλακό και μου το είχε συστήσει μία φαρμακοποιός για το εσωτερικό του ματιού. Εγώ το χρησιμοποιώ και μέσα και έξω γιατί δίνει πολύ έντονο αποτέλεσμα αλλά δε μπορώ να πω ότι δε μουτζουρώνει λιγάκι μετά από λίγο. Η τιμή του στα φαρμακεία είναι στα 9 ευρώ και σε ηλεκτρονικά φαρμακεία το βρίσκετε γύρω στα 7 ευρώ.

GUAVA LIPSTICK 58 WINE RED

IMG_20140910_185447IMG_20140910_185625_1  Ήθελα πολύ καιρό να δοκιμάσω κραγιόν από τη σειρά GUAVA αλλά επειδή είχα μείνει πολύ δυσαρεστημένη από την απόδοση της σειράς MANGO BUTTER LIPSTICKS δίσταζα να το τολμήσω. Μα να που μου δόθηκε η ευκαιρία με αυτό το σετάκι. Το κραγιόν είναι πολύ ενυδατικό αλλά έχει φανταστική απόδοση. Με ένα πέρασμα έχεις το έντονο χρώμα που περιμένεις. Είναι όντως ένα φθινοπωρινό κόκκινο χρώμα του κρασιού πολύ εντυπωσιακό. Δεν ξέρω αν σε όλα τα νεσεσεράκια μπαίνει η ίδια απόχρωση γι’ αυτό πείτε μου στα σχόλια τι θα τύχει σε εσάς για να μου φύγει η περιέργεια! Πάντως εγώ το αγάπησα. Η τιμή του στα φαρμακεία είναι στα 13,80 ευρώ και σε ηλεκτρονικά φαρμακεία το βρίσκετε γύρω στα 11 ευρώ.

ΞΥΣΤΡΑ KORRES

IMG_20140910_185201Και μαζί με τα παραπάνω έρχεται με το σετάκι και μια ξύστρα του korres για να ξύνουμε τα μολυβάκια μας. Εντελώς απαραίτητη. Η τιμή της στα φαρμακεία είναι στα 3 ευρώ και σε ηλεκτρονικά φαρμακεία τη βρίσκετε γύρω στα 2 ευρώ.

Ναι αλλά πόσο πλήρωσες για όλα αυτά;

Εδώ είναι το θέμα!

Κανονική τιμή όλων των προϊόντων: 44,80 ευρώ.

Ενδεικτική τιμή πώλησης: 24,50 ευρώ.

Τιμή σε ηλεκτρονικά φαρμακεία: 15 – 18 ευρώ!

Και παίρνεις και το νεσεσερ! Γλιτώνουμε περίπου 30 ευρώ. Απίστευτο deal κατά τη γνώμη μου γιατί τα προϊόντα που παίρνεις είναι ένα κι ένα.

Εσάς πως σας φαίνεται το σετάκι αυτό; Τι λέτε; Θα υποκύψετε;

Μέχρι την επόμενή μου κατρακύλα φιλάκια πολλά!

Tagged: , , , , , ,

§ 2 Responses to I’ m BEWITCHED ! ! ! (KORRES BEAUTY IN A BAG BEWITCHING review)

  • Ο/Η billiekybour λέει:

    Λοιπόν ήρθε η ώρα να εξομολογηθώ…κάθε φορά που μπαίνω σε φαρμακείο για ασπιρίνες, φεύγω με τουλάχιστον ένα προϊόν του Κορρέ….ουφ! το είπα! αύριο μάλλον θα έχω πονοκέφαλο…οπότε μεθαύριο θα σου πω τι κραγιόν είχε το δικό μου! (αν το βρώ στο φαρμακείο της γειτονιάς μου…ή σε κανα δυο άλλα που θα κοιτάξω…) 😀

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η beautelyn λέει:

      Χαχαχαχαχα! Μεγάλη ζημιά ο Korres! Δεν τα έχουν φέρει ακόμα πολλά φαρμακεία. Κι εγώ σε κάποια που κοίταξα εδώ στην πόλη μου δεν υπήρχε. Οπότε κοίταξα οnline και πιο φθηνό το βρήκα στο smilepharmacy. Για δες το!

      Μου αρέσει!

Πες μας τη γνώμη σου

What’s this?

You are currently reading I’ m BEWITCHED ! ! ! (KORRES BEAUTY IN A BAG BEWITCHING review) at B e a u t e l y n.

meta

