Αγορές από Lovie !

16 Ιανουαρίου, 2015 § Σχολιάστε

Σας περιμένω στο νέο WebSite μου BeautyBook.gr

Marsala-beautybook-social-image

!

firstΓεια σας! Τι κάνετε; Ελπίζω να απολαμβάνετε το χειμώνα όπως κι εγώ! Πριν κάποιο καιρό έκανα μία παραγγελία από το online κατάστημα της Lovie (www.lovie.gr). Η Lovie είναι μία ελληνική εταιρία οικονομικών καλλυντικών που προσθέτει συνεχώς νέα προϊόντα στη συλλογή της. Σας έχω μιλήσει εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ για κάποια προϊόντα της εταιρίας. Πάμε να δούμε τι αγόρασα αυτή τη φορά.

body lotionΑρχικά, έχοντας μείνει αρκετά ικανοποιημένη από τα body butter της Lovie (δείτε εδώ το review), θέλησα να δοκιμάσω την πιο ελαφριά εκδοχή τους, τo body lotion. Επέλεξα το άρωμα του καραμελωμένου μήλου και μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι στα 250 ml, έχει διάρκεια ζωής 12 μήνες και δεν περιέχει parabens. Κοστίζει 3.90 ευρώ.

lipsΈπειτα επέλεξα ένα κραγιόν από την κανονική τους σειρά κι ένα ακόμα μολύβι από τη σειρά eye & lip pencil.

numbersswatches 2Το κραγιόν είναι το νούμερο 29 και είναι ένα φυσικό καφέ μπεζ. (Δείτε εδώ αναλυτικό review και swatches γι’ αυτά τα κραγιόν). Το μολύβι είναι το νούμερο 24 που είναι ένα πολύ ανοιχτό μπεζ. (Δείτε εδώ αναλυτικό review και swatches για άλλες αποχρώσεις).

eyeshadowΕπέλεξα επίσης και κάποιες σκιές για τα μάτια. Είχα ακούσει πολύ καλές κριτικές για τις τετραπλές παλέτες τις Lovie.

close up 2

Η πρώτη ματιά στην παλετίτσα νούμερο 2 που επέλεξα εγώ με άφησε πολύ ικανοποιημένη κι όταν δοκίμασα τα χρώματα είδα ότι ενώ δε γράφουν πολύ έντονα, μπορείς να τις χτίσεις και να δημιουργήσεις ότι look επιθυμείς. Επιπλέον τα 3 πιο σκούρα χρώματα είναι taupe (δηλαδή καφέ που σα να μοβίζει), πράγμα που αγαπώ πάρα πολύ στις σκιές.

back no2

Όταν όμως είδα τα συστατικά της παρατήρησα ότι περιέχει τα πιο πολλά parabens που έχω δει ποτέ σε προϊόν! Οπότε να το έχετε υπόψη σας. Η τιμή της είναι στα 3 ευρώ.

close up1 Πήρα όμως και μία μονή σκιά terracotta που με άφησε με το στόμα ανοιχτό. Το νούμερο της είναι το 102 και είναι ένα μπλε ασημί με λίγο μαύρο, ελάχιστο ροζ και πολλές πολλές λάμψεις. Εκτός από το ότι το χρώμα της είναι μοναδικό και πολύ εντυπωσιακό, γράφει με ένα άγγιγμα και απλώνεται πολύ όμορφα κι εύκολα. Η τιμή της μόλις στα 2 ευρώ.

eyeshadow swatchesΕπιπλέον πήρα ένα ακόμα ρουζ terracotta.

rougeΕίναι το νούμερο 104 και έχει καφέ και άσπρους χρωματισμούς.

rouge 2terracotta swatch

Το αποτέλεσμά της είναι ένα ιριδίζον καφέ που πορτοκαλίζει αρκετά. Δε μου αρέσει τόσο πολύ όσο οι άλλες αποχρώσεις που έχω (Δείτε εδώ) αλλά σίγουρα θα το τεστάρω το καλοκαίρι σαν ρουζ. Κοστίζει 4 ευρώ.

lipsticksΚαι τέλος, ο βασικός σκοπός αυτής της παραγγελίας ήταν να δοκιμάσω τα ματ κραγιόν της Lovie. Έχει προηγηθεί ΕΔΩ αναλυτικότατο review γι’ αυτά με τη γνώμη μου και τα swatches των αποχρώσεών μου. Κοστίζουν μόνο 3 ευρώ το ένα και μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση. Σίγουρα θα αποκτήσω και άλλες αποχρώσεις στο άμεσο μέλλον.

Εσείς αγοράσατε πρόσφατα κάτι από τη Lovie; Ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από τη Lovie; Σας φιλώ!

Tagged: ,

Πες μας τη γνώμη σου

What’s this?

You are currently reading Αγορές από Lovie ! at B e a u t e l y n.

meta