Καλλυντικά που ΔΕΝ αγάπησα…

Απρίλιος 2, 2015 § 6 Σχόλια

 FIRST

Γεια σας! Σίγουρα όλες μας έχουμε στην κατοχή μας καλλυντικά που δεν τα έχουμε αγαπήσει όσο θα περιμέναμε όταν τα αγοράζαμε. Όσο οικονομικό ή ακριβό κι αν είναι ένα προϊόν σίγουρα σε δυσαρεστεί αν δεν ανταποκριθεί στις προσδοκίες σου. Σήμερα λοιπόν σκέφτηκα να σας δείξω τα δικά μου καλλυντικά που δεν συμπεριλαμβάνονται στις επιτυχείς αγορές μου. Προφανώς το τι αρέσει και το τι ταιριάζει στην καθεμία από εμάς είναι κάτι το υποκειμενικό και η γνώμη μου αποτελεί αποκλειστικά και μόνο την προσωπική μου εμπειρία με το εκάστοτε προϊόν. Άλλωστε one woman’s trash is another woman’s treasure!

 NYX INSIDENYX

Θα ξεκινήσω με το πασίγνωστο ρουζ της εταιρίας NYX στην απόχρωση Taupe. Το προϊόν αυτό έχει μια υπέροχη καφε-γκρι απόχρωση, ιδανική για κοψίματα στο πρόσωπο και για την κόγχη του ματιού.

NYX SWΤο θέμα είναι ότι έχει απαίσια απόδοση. Δε γράφει καθόλου, όση πίεση και αν ασκήσω. Για να σας κάνω το swatch αναγκάστηκα να ξύσω το προϊόν και να τρίψω τα κομματάκια στο δέρμα μου. Δεν έχω ακούσει άλλη κοπέλα να παραπονιέται τόσο έντονα για την απόδοσή του και προβληματίζομαι μήπως έπεσα σε προβληματική παρτίδα. Περιμένω τη δική σας εμπειρία μαζί του.

GLAMOROUS

Έπειτα θα σας μιλήσω για τα μολύβια ματιών της εταιρίας Glamorous. Δυστυχώς είναι πολύ σκληρά για τα χείλη μου.

SWΝιώθω ότι τραυματίζω τα χείλη μου για να τα χρησιμοποιήσω, πράγμα που με στενοχωρεί πολύ γιατί είναι πάρα πολύ οικονομικά, σε μεγάλο μέγεθος και με πολύ όμορφες αποχρώσεις.

KORRES

Τώρα θα αναφερθώ σε μία εταιρία που αγαπώ πάρα πολύ και μόνο το συγκεκριμένο της προϊόν με έχει αφήσει δυσαρεστημένη (τουλάχιστον προς το παρόν). Η εταιρία είναι ο KORRES και το προϊόν είναι τα κραγιόν από τη σειρά mango butter lipsticks. Ενώ η συσκευασία είναι αρκετά κομψή και «βαριά» και ανοίγοντάς τη αντικρίζεις πολύ όμορφα χρώματα, δυστυχώς δε γράφουν καθόλου έντονα. Είναι σαν ενυδατικά χειλιών με χρώμα.

KORRES SWΑν αγαπάτε τα πολύ ενυδατικά κραγιόν ίσως πρέπει να τα δοκιμάσετε απλά εγώ προτιμώ τα κραγιόν που αποδίδουν άμεσα στα χείλη το χρώμα τους. It’s just me… (or not?).

VIVO MATTE

Τα επόμενα κραγιονάκια που με άφησαν δυσαρεστημένη είναι τα ματ κραγιόν την εταιρίας VIVO (http://www.vivocosmetics.co.uk/matte-lipstick). Δυστυχώς είδα τη λέξη ματ και πήρα 4 αποχρώσεις!

VIVIO SWΜπορεί να φαίνονται πολύ όμορφα στο χέρι αλλά στα χείλη απλώνονται πολύ άσχημα. Με το πρώτο πέρασμα βλέπεις να τονίζεται υπερβολικά κάθε μικρή ατέλεια και γραμμούλα των χειλιών σου. Αν επιμείνεις προσπαθώντας να κάνεις το χρώμα πιο opaque και να διορθώσεις την κατάσταση, απλά κάνεις τα πράγματα χειρότερα. Επιπλέον δεν έχουν ματ τελείωμα αλλά έχουν μία εμφανή γυαλάδα. Η μόνη απόχρωση που δε κάνει τα χείλη μου να φαίνονται άσχημα είναι η Pucker Red και σίγουρα θα είναι η μόνη που θα κρατήσω.

ERRE DUE

Το τελευταίο προϊόν για τα χείλια που θα σας δείξω είναι ένα liquid MAT lipstick της Erre due. Η απόχρωση που έχω είναι η 119 που είναι ένα τέλειο (υπέροχο και φανταστικό) βυσσινί χρώμα. Μόλις το είδα το λάτρεψα.

EERE DUE SWΔυστυχώς, η εφαρμογή του είναι αρκετά δύσκολη. Απλώνεται εντελώς ανομοιόμορφα αφήνοντας περισσότερο προϊόν σε κάποια σημεία από ότι σε άλλα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να επιμείνεις στοχευμένα σε κάποια σημεία και αυτό να σου παίρνει αρκετό χρόνο. Επιπλέον, στα δικά μου χείλη, μέσα σε μισή ώρα έχει φύγει από το κέντρο του πάνω χείλους μου και έχει «σπάσει» σε διάφορα σημεία με αποτέλεσμα όταν γελάω να φαίνονται κάποιες κενές γραμμούλες. Όταν μάλιστα περάσει καμιά ωρίτσα αρχίζουν να φεύγουν μικρά κομματάκια χρώματος. Έχω στεναχωρηθεί πολύ με το συγκεκριμένο προϊόν γιατί λατρεύω τα ματ υγρά κραγιόν και ήθελα πολύ να δουλέψει πάνω μου αυτό το υπέροχο χρώμα. Βέβαια, έτυχε πρόσφατα να κάνω swatch σε κάποιες άλλες αποχρώσεις της σειράς και μου φάνηκε ότι είχαν μεγαλύτερη ομοιομορφία και καλύτερη σύσταση. Εσείς το έχετε δοκιμάσει σε κάποια άλλη απόχρωση; Πως σας έχει φανεί;

ELF Επόμενο προϊόν είναι το concealer της εταιρίας e.l.f. στην απόχρωση Rosy Beige. Έχει τη μορφή του lip gloss γεγονός που κάνει εύκολη την εφαρμογή του και έχει μία πολύ ευχάριστη φρουτένια μυρωδιά, αλλά είναι τόσο αραιό που δεν παρέχει καμία κάλυψη σε ατέλειες αλλά ούτε δίνει και φως κάτω από τα μάτια. SW2

Επιπλέον όταν το τοποθετούσα κοντά στα μάτια μου έτσουζε υπερβολικά οπότε σταμάτησα να προσπαθώ να το χρησιμοποιήσω.

CARROTEN

Έπειτα θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα προϊόν αρκετά καλό το οποίο δε μπορώ να το χρησιμοποιήσω λόγω της έντονης μυρωδιάς του. Μιλάω για τη BB αντηλιακή κρέμα προσώπου από την Carroten. Η απόχρωσή μου είναι η medium to light. Δίνει μία ομοιομορφία στην επιδερμίδα χωρίς να τη βαραίνει και ταυτόχρονα την προστατεύει με 25 spf. Επιπλέον έχει βιταμίνες Α και Ε και προσφέρει και αντιγηραντική δράση στην επιδερμίδα μας. Δεν είναι πολύ καλυπτική και θέλει και πούδρα από πάνω για να αφαιρέσει την περίσσεια γυαλάδα.

CARROTEN SWΌμως είναι γενικά ένα αξιόλογο προϊόν που θα το πρότεινα σε φίλες μου αρκεί βέβαια να τους αρέσει η μυρωδιά του. Για εμένα είναι πάρα πολύ έντονη, με πολύ μεγάλη διάρκεια και όση ώρα το φοράω δε μπορώ να μυρίσω ούτε το άρωμά μου. Μία τόσο έντονη μυρωδιά στο πρόσωπό μου μου προκαλεί δυστυχώς πονοκέφαλο. Αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο τρόπο να τη χρησιμοποιήσω θα χαρώ πολύ.

Για το τέλος άφησα 3 προϊόντα που με απογοήτευσαν για τον ίδιο λόγο. Την απόχρωσή τους. Είμαι αρκετά λευκή και πολλές φορές έχει τύχει να διαλέξω λάθος χρώμα λόγο φωτισμού και να κυκλοφορώ σαν τον κλόουν μέχρι να το συνειδητοποιήσω. Τα 3 προϊόντα που σας δείχνω τώρα ευτυχώς δε μου κόστισαν πολύ αλλά δυστυχώς με έφεραν στη δύσκολη θέση αυτή που αφαιρείς το κασκόλ σου από το λαιμό και τσουουουπ να οι 50 αποχρώσεις του μπεζ!

NIVEAΤο πρώτο είναι η bb Cream της Nivea με SPF10 στην πιο ανοιχτή του απόχρωση. Υποστηρίζει ότι προσφέρει ελαφριά κάλυψη και ομοιόμορφη όψη, ότι βελτιώνει την εμφάνιση των πόρων και ότι καλύπτει σημάδια και λεπτές γραμμές. Η μυρωδιά της είναι ευχάριστη και διακριτική αλλά το χρώμα είναι λίγο σκούρο για μένα, ακόμα και το καλοκαίρι.

NIVEA SWΤο γεγονός αυτό με στενοχώρησε πολύ γιατί απλώνεται εύκολα και παρέχει ικανοποιητική κάλυψη, ενώ δεν είναι καθόλου λιπαρή. Μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα που δίνει και αν κυκλοφορήσει σε ανοιχτότερο χρώμα σίγουρα θα το δοκιμάσω.

ESSENCE S.A.D.Το δεύτερο προϊόν είναι το long-lasting-make-up stay all day 16h της essence. Είναι στην πρώτη απόχρωση (10 soft beige) και πάνω μου είναι πορτοκαλί!

ESSENCE SWΌταν λέμε πορτοκαλί εννοούμε πορτοκαλί!

BB ESSENCEΤο μόνο πιο πορτοκαλί προϊόν που έχω δοκιμάσει είναι η bb cream all-in-one της essence που πραγματικά απορώ τι σκεφτόμουν όταν την αγόραζα. Έχει spf 30 και είναι στην απόχρωση 01 universal. Δυστυχώς πάνω μου είναι αστεία και δε μπορώ με τίποτα να τη χρησιμοποιήσω.

BB SW

Εσείς πιο προϊόν που αγοράσατε δεν αγαπήσατε;

Μέχρι το επόμενο post σας φιλώ!

§ 6 Responses to Καλλυντικά που ΔΕΝ αγάπησα…

Πες μας τη γνώμη σου

What’s this?

You are currently reading Καλλυντικά που ΔΕΝ αγάπησα… at B e a u t e l y n.

meta

