10+1 αγαπημένα κραγιόν (summer 2015)

Ιουλίου 9, 2015 § 2 Σχόλια

Σας περιμένω στο νέο WebSite μου  BeautyBook.gr

Marsala-beautybook-social-image

!

lipsticks

Γεια σας κορίτσια μου! Δε γίνεται καλοκαίρι χωρίς κάποιο post που να αφορά μόνο κραγιόν! Ξεχώρισα λοιπόν τα κραγιόν που αποτελούν τις πρώτες μου επιλογές για φέτος και αποφάσισα να σας τα δείξω. Πάμε λοιπόν!

MILANI nude crème

milani 1

Το κραγιόν αυτό το είχα συμπεριλάβει και πέρυσι στα αγαπημένα κραγιόν του καλοκαιριού. Ο λόγος είναι ότι είναι ένα πολύ ωραίο nude ροδακινί χρώμα που είναι η πιο εύκολη επιλογή μου για φυσικά χείλη.

milani 3 milani 2

Έχει έντονη απόδοση και δείχνει τα χείλη πιο ζουμερά. Και το extra bonus; Μυρίζει τέλεια! Το τελείωμά του δεν είναι ματ αλλά δεν έχει και την περιττή γυαλάδα που αντιπαθώ.

Jordana matte nude

jordana 1

Παρά την αντικειμενικά κακή συσκευασία των jordana κραγιόν η απόδοσή τους με κερδίζει. Η απόχρωση nude είναι όντως ένα nude χρώμα λίγο πιο ανοιχτό από το MILANI nude crème και λίγο πιο ματ.

jordana 3 jordana 2

Ιδανική επιλογή για διακριτικό μακιγιάζ. Σας έχω μιλήσει εδώ αναλυτικά για τα κραγιόν της Jordana.

Beauty uk gloss lipstick in the buff

beauty uk 1

Ως λάτρης των ματ κραγιόν δύσκολα θα με κερδίσει ένα ενυδατικό κραγιόν τόσο πολύ ώστε να το επιλέγω συχνά. Όμως η συγκεκριμένη απόχρωση της beauty uk το πέτυχε! Είναι ένα υπέροχο καρπουζί χρώμα με καλή απόδοση και πολύ καλή διάρκεια για ενυδατικό κραγιόν.

beauty uk 3 beuty uk 2

Δείχνει τα χείλη πολύ ζουμερά και το χρώμα που είναι απόλυτα καλοκαιρινό και χαρούμενο τα κάνει έτοιμα για φάγωμα!

Seventeen matte lipstick 05

seventeen 1

Το κραγιόν αυτό είναι αγαπημένο μου όλο το χρόνο. Έχει την τέλεια φυσική ζεστή καφέ ροδακινο-πορτοκαλί απόχρωση που, ενώ δεν την πιάνει τέλεια η κάμερα, μπορεί να συνοδεύει το μακιγιάζ μας 12 μήνες το χρόνο.

seventeen 2 seventeen 3 seventeen 4

Η απόδοσή του είναι υπέροχη με ένα μόνο πέρασμα! Απλώνεται σα βούτυρο, όπως όλα τα κραγιόν αυτής της σειράς (επιφυλάσσομαι να σας τα δείξω σε αναλυτικό review), έχει ματ τελείωμα χωρίς να νιώθεις τα χείλη σου ξηρά ούτε μετά από αρκετή ώρα.

Wet n Wild 604B Rose-bud

w&w 1

Η ημι-ματ εκδοχή του Beauty uk in the buff σε λίγο πιο έντονο χρώμα. Ένα απόλυτα καλοκαιρινό καρπουζί!

wet wild 3wet wild 2  wet wild 4

Ένα χρώμα που ξεχωρίζει στα χείλη γιατί δε φαίνεται ούτε ροζ αλλά ούτε απόλυτα κοραλλί, επομένως συνδυάζεται με όλα τα μακιγιάζ. Σας έχω μιλήσει εδώ αναλυτικά γι’ αυτά τα κραγιόν της wet n wild.

Jordana matte blazing mango

jordana 11

Ένα πολύ φωτεινό ματ κοραλλί – πορτοκαλί με πολύ έντονη απόδοση και πολύ μεγάλη διάρκεια.

jordana 22 jordana 23

Ένα χρώμα που δε μπορώ να βρω όμοιό του σε άλλη εταιρία και όποτε το φοράω τραβάει τα βλέμματα.

Golden Rose velvet matte lipstick 08

golden rose 1

Ένα ζεστό έντονο φούξια χρώμα. Η αγαπημένη μου επιλογή για καθαρή φούξια απόχρωση φέτος το καλοκαίρι γιατί κάνει το αποτέλεσμα κοριτσίστικο και παιχνιδιάρικο ενώ ταυτόχρονα «ζεσταίνει» το πρόσωπό μου.

 golden rose 3golden rose 2

Δείτε εδώ αναλυτικό review για τα velvet matte lipsticks.

Seventeen matte lipstick 21

seventeen 11

Ένα πολύ φωτεινό κοραλλοκόκκινο. Μία απόλυτη καλοκαιρινή απόχρωση που δεν περνάει απαρατήρητη.

seventeen 25seventeen 22

Έχει πολύ έντονη απόδοση και το αποτέλεσμα που δίνει είναι εντυπωσιακό.

MAC so chaud 

mac 1

Σταθερά αγαπημένη καλοκαιρινή απόχρωση. Είναι ένα πορτοκαλοκόκκινο χρώμα με ματ τελείωμα αλλά όχι στεγνό για τα χείλη.

so chaud 3 so chaud 2

Λίγο bronzer, λίγη μάσκαρα κι αυτό το κραγιόν αρκούν για ένα πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα! Σας έχω δείξει εδώ dupes.

MAC all fired up

mac 11

Αναμφισβήτητα και αδιαπραγμάτευτα το πιο αγαπημένο μου καλοκαιρινό κραγιόν! Έχει πολύ ξεχωριστή απόχρωση. Είναι ένα κόκκινο-φούξια με λίγο μοβ που κάνει υπέροχη αντίθεση με μία  λευκή επιδερμίδα.

all fired up 2 all fired up 3

Η κάμερά μου το αδικεί κατάφορα και σας προτρέπω να το δείτε live σε ένα κατάστημα της mac. Είναι εντελώς ματ, δείχνει τα χείλη βελούδινα και διαρκεί αιωνίως! Πιάνω τον εαυτό μου να δημιουργεί μακιγιάζ μόνο για να ταιριάξω αυτό το κραγιόν. Το λατρεύω!!!

NYX matte lipstick EDEN

nyx 1

Σας έχω ξαναδείξει εδώ αυτό το κραγιόν της NYX που είναι για μένα το απόλυτο καθαρό κόκκινο χρώμα.

eden 3 eden 2

Είναι ματ αλλά με ενυδατική υφή και διαρκεί ικανοποιητικά. Δυστυχώς μου λερώνει αρκετά τα δόντια αλλά το αποτέλεσμα με δικαιώνει. Αν έχετε ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα σπεύστε να το αγοράσετε και θα με θυμηθείτε! Το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα περάσετε απαρατήρητες!

Πως σας φαίνονται οι επιλογές μου;

Εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας καλοκαιρινό κραγιόν;

Μέχρι το επόμενο post σας δίνω χρωματιστά φιλιά!!!

Tagged: ,

§ 2 Responses to 10+1 αγαπημένα κραγιόν (summer 2015)

  • Ο/Η Ioanna Kalantzi λέει:

    Πανέμορφο κέιμενο !! Υπέροχες φωτογραφίες και παρουσίαση !!. Λάτρεψα τα κοχύλια, έχω αδυναμία … 🙂 Κοινά αγαπημένα το rose – bud Wet ‘n wild και κάτι μου λέει ότι ίσως αγοράσω το in the buff Beauty Uk, συνεχώς το έβλεπα και κάτι με κρατούσε, τώρα που το έδειξες θα ενδώσω δίχως δισταγμό νομίζω !!. Σε φιλώ !! πολλούς χαιρετισμούς !!. xxx 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ο/Η beautelyn λέει:

      Πόσο υπέροχη απάντηση! Μου έφτιαξες τη διάθεση! Δοκίμασέ το in the buff! Αξίζει τον κόπο. Δεν είναι και πολύ ακριβό. Απλά το θέμα που έχω εγώ είναι ότι ενώ τα κραγιόν της beautyuk μυρίζουν μέντα, το συγκεκριμένο ήταν απο την αρχή άοσμο. Δεν ξέρω γιατί…
      Να περνάς όμορφα και σ’ευχαριστώ πολύ!!!

      Μου αρέσει!

Πες μας τη γνώμη σου

What’s this?

You are currently reading 10+1 αγαπημένα κραγιόν (summer 2015) at B e a u t e l y n.

meta

